Retouren & garantie

In de regel zit op al onze artikelen net als in de winkel minimaal 1 jaar garantie. De garantieafhandeling is afhankelijk van de leverancier van het product. Wij handelen als tussenpersoon tussen de leverancier en de consument. De beslissing of iets vervangen of vergoed wordt, ligt niet bij Apoint CBP. Wij, als mede-motorrijders, doen altijd ons best om mee te denken met de situatie en een goede oplossing te bieden.

Denk je dat je recht hebt op garantie? Stuur dan even een e-mail naar info@apointcbp.nl en geef aan wat er mis is met het product. Vermeld in deze e-mail altijd even het telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent. Doordat bijna alle leveranciers van motorkleding en onderdelen in het buitenland gevestigd zijn, kan de garantieafhandeling enige tijd in beslag nemen.

Retouren & Garantie
Het kan natuurlijk voorkomen dat door jou bestelde producten niet passen of simpelweg anders zijn dan verwacht. Ook kan een product een defect hebben. Lees hier wat je moet doen!

Een Order Retourneren
Wil je een order terugsturen? Voor een zo goed mogelijke afhandeling hebben we de volgende voorwaarden opgesteld:

1 Volgens de wet koop op afstand heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het artikel. In deze 14 dagen heb je de tijd om te bedenken of je de bestelling wel of niet wilt behouden.

2 De kosten voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. De kosten voor een retourzending bedragen €6,95 in het geval van een standaard pakket. Het retour zenden is voor risico van de klant. Je kunt dit eventueel verzekerd doen. Vraag in elk geval een bewijs van verzending.

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op over een retourzending. Wij lossen een fout van onze kant graag zo goed mogelijk op!

3 Je mag je artikel retour sturen door het retourformulier in te vullen welke je in je order vindt of onder aan op deze pagina kunt downloaden. Artikelen kunnen retour worden gestuurd naar het volgende postadres:

Apoint CBP
De Steenmaat 5
7783 DE Gramsbergen

4 Wij storten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour je geld terug op je rekening. Hierbij storten we zowel het aankoopbedrag terug als ook de eventueel gemaakte kosten voor het versturen van het product aan jou als consument. (Let op: Hieronder vallen dus niet de retourkosten, zie punt 2) Bij de terugbetaling maken wij gebruik van hetzelfde betaalmiddel dat jij voor de betaling van het artikel hebt gebruikt.

5 Wij houden ons het recht voor om jou aansprakelijk te stellen voor eventuele waardevermindering van het artikel dat ontstaat doordat je het artikel op andere wijze gebruikt dan je in de winkel zou doen. Hier kunnen dus kosten aan verbonden zijn voor jou als consument.

We raden je aan om gewoon zuinig met de producten om te gaan. Dat voorkomt eigenlijk altijd problemen!

6 Zodra de retourzending bij ons afgeleverd wordt, gaan we voor je aan de slag. Als aan alle voorwaarden voldaan is, wordt het bedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het herroepen teruggestort. Indien er dingen niet goed zijn nemen we contact met je op.

Wij gebruiken cookies om de ervaring met onze website te verbeteren.